رئیس سازمان توسعه فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ایجاد باشگاه مردمی از اهداف جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی  است

سردار «راستی» گفت: ایجاد باشگاه مردمی و بهره‌مندی از تولیدات مردمی جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی است
کد خبر: ۶۸۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 01August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «احسان راستی»، رئیس سازمان توسعه فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: پنج دوره نخست جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به صورت متمرکز برگزار شد. اما در دوره ششم، تصمیم بر آن شد که جشنواره به صورت دومرحله‌ای برگزار شود و ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها نیز در روند اجرای این جشنواره قرار بگیرند که تجربه موفقی بود.

رئیس سازمان توسعه فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: میزان آثار رسیده به جشنواره ششم نسبت به دوره گذشته با افزایش ۳.۵ برابری همراه بود و یک هزار و ۹۶۲ اثر رسیده به جشنواره پنجم، به ۶۵۱۶ اثر افزایش پیدا کرد. 

وی با بیان اینکه جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش‌آموزی و در ۵ محور پویانمایی، تولیدات صوتی و تصویری، نرم‌افزارهای کاربردی، سکوهای انتشار و پایگاه‌های خبری برگزار شد و ازجمله اهداف مهم ما در این جشنواره نیز شناسایی عناصر مردمی اثرگذار در فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس بود، افزود: از اهداف ما، ایجاد باشگاه مردمی و بهره‌مندی از تولیدات مردمی است که بدون چشم‌داشت به اعتبارات دولتی و با حداقل امکانات، آثار خوبی نیز تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار